menu: Kontakt | O nas | Siedziba | Pobierz

Bankowość Internetowa
Zakończenie świadczenie usług internetowych poprzez system KIRI
Z końcem marca do dyspozycji klientów naszego Banku pozostanie
dostępny wyłacznie nowy system bankowości interentowej EBO
w wersji www oraz w wersji mobilnej

więcej »

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy, iż od dnia 01-10-2015r. składając odpowiedni wniosek mogą Państwo uzyskać dostęp do swojego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego z dowolnego miejsca na świecie poprzez sieć Internet. Dzięki tej usłudze mogą Państwo na bieżąco śledzić stan swojego rachunku, przeglądać jego szczegółową historię, dokonywać poleceń przelewu.
Po podpisaniu umowy otrzymacie państwo identyfikator, hasło oraz do wyboru autoryzację operacji za pomocą kart kodów lub potwierdzenie sms jak równiez możliwość dostępu do konta przy użyciu telefonu, tabletu z zainstalowanym oprogramowaniem mobilnym w systemie Android.  

Link do strony bankowości internetowej EBO
https://bsdaleszyce.ebo24.pl

Bankowość internetowa

         EBO-Klient - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
W ramach systemu klient uzyskuje możliwość bieżącego sprawdzania salda rachunku, historii transakcji, złożonych lokat, uzyskanych kredytów oraz kart płatniczych jak również edytowania i wykonywania przelewów. Transmisja szyfrowana ssl, certyfikat serwera z kluczem o długości 1024 bitów oraz potwierdzanie wszystkich operacji hasłami jednorazowymi znanymi wyłącznie posiadaczowi rachunku, zapewniają całkowite bezpieczeństwo systemu.

         EBO-Klient www - jest przeznaczony zarówno dla osób prywatnych posiadających konto osobiste, jak również podmiotów gospodarczych korzystających z rachunków firmowych do wykonywania wszelkich transakcji i zleceń płatniczych. Dla wygody naszych klientów udostępniliśmy możliwość wykonywania zleceń płatniczych poprzez szybki system przelewów SORBNET.

icon - pobierz w pdf - Instrukcja obsługi systemu internetowego EBO

         EBO-Klient mobilny - jest przeznaczony zarówno dla osób prywatnych posiadających konto osobiste, jak również podmiotów gospodarczych korzystających z rachunków firmowych poprzez aplikację EBO mobile. Apliakcja jest usługą świadczoną dodatkowo poprzez oprogramowanie dostępne w sklepie Google Play. Jego instalacja pozwala na dostęp do usług banku w szybszym i bardziej moblinym zakresie jednak z pewnymi ograniczeniami.

icon - pobierz w pdf - Instrukcja obsługi oprogramowania mobilnego EBO

         EBO-Klient - umożliwia:

- sprawdzanie wysokości salda rachunku,
- przeglądanie oraz drukowanie historii transakcji,
- definiowanie oraz składanie krajowych poleceń przelewów,
- definiowanie oraz składanie szybkich krajowych poleceń przelewów SORBNET,
- spradzanie operacji kartowych (karty płątnicze oraz karty kredytowe),
- przegladanie stanu lokat bankowych,
- przeglądanie stanu i harmonogramu spłat kredytów,
- zamawianie listy haseł jednorazowych,
- dokonywanie zmian hasła.

 

Przypominamy podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej:

    1. 1)  Nie wolno ujawniać hasła potrzebnego do logowania, hasło nie wygasa i Bank nigdy nie prosi o jego podanie,
    2. 2)  Podczas logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło,
    3. 3)  Podczas sprawdzania stanu konta i przeglądania historii Bank nigdy nie prosi o podanie haseł jednorazowych, danych kart płatniczych, numerów PIN. Jednorazowe hasła używane są tylko do podpisu zleceń, zmiany danych osobowych,
    4. 4)  W Internecie krążą maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia danych osobowych. Nigdy nie odpowiadaj na taką korespondencję ani nie loguj się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w mailu,
    5. 5)  Nie wolno odchodzić od komputera podczas zalogowania do systemu, a po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę,
    6. 6)  Proszę pamiętać o tym, że używając legalnego oprogramowania, oprogramowania antywirusowego i antyspyware można w znaczącym stopniu poprawić bezpieczeństwo korzystania z bankowości elektronicznej.

      Jeżeli zauważysz, Drogi Kliencie, jakiekolwiek nieprawidłowości - niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem

 

Bankomaty

Z przyjemnością informujemy, że liczba bankomatów, z których Klienci Banku Spółdzielczego we Daleszycach mogą dokonywać wypłat na kartami Visa Electron bez prowizji w chwili obecnej wynosi ponad 3600 i obejmuje terytorium całej Polski.

Przypominamy, iż wydawane przez Bank Spółdzielczy we Daleszycach karty płatnicze są kartami międzynarodowymi, z których Klienci naszego Banku mogą korzystać również poza granicami Polski.

Bankomaty instalowane przez Bank zapewniają samoobsługowy dostęp do gotówki przez całą dobę. Zapewnianie gotówki poprzez samoobsługowe systemy stało się od pewnego czasu przyjętym, zorientowanym na Klienta, elementem usług finansowych.

Bezpieczeństwo operacji wydawania gotówki stanowi bardzo ważny czynnik dla Klientów. W tym zakresie, bankomaty instalowane przez Bank Spółdzielczy we Daleszycach, spełniają najbardziej wygórowane wymagania. Są wyposażone w sejfy wysokiej klasy oraz dodatkowe zabezpieczenia. Bankomaty naszego banku posiadają także funkcję wycofywania banknotów, które nie zostały zabrane przez Klientów i przechowywania ich w oddzielnym pojemniku z kompletnym zapisem transakcji.

Lokalizacja bankomatów:

Bank Spółdzielczy Daleszyce - Górno w Daleszycach,  Plac Staszica 32,  26-021 Daleszyce,
Bank Spółdzielczy Daleszyce - Górno Oddział w Górnie,  Górno 80,  26-008 Górno,
Bank Spółdzielczy Daleszyce - Górno Oddział w Bielinach,  ul. Partyzantów 10,  26-004 Bieliny.


Uwaga: Zastrzeżenie kart

W przypadku utraty karty (zagubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie w Centrum Kart (tel. 801 321 456 oraz 86 215 50 50 czynne całą dobę) lub w dowolnym centrum VISA.